Oma koti ansaitsee vain parasta – myös silloin kun kodin myynti tulee ajankohtaiseksi.

Kun haluat myydä asunnon helposti, nopeasti ja saada siitä juuri oikean hinnan, asunnon myynti kannattaa luottaa kiinteistönvälityksen ammattilaisen käsiin. Vaikka sinä itse tunnet parhaiten kotisi, kiinteistönvälittäjä tuntee asuntomarkkinat ja potentiaaliset ostajat.
Markkinointi kohdennetaan potentiaalisille ostajille
Asuntokaupassa ensimmäiset viikot ovat ratkaisevia, sillä potentiaaliset ostajat kiinnostuvat usein asunnosta samantien, kun asunto tulee myyntiin. Asunnon kiinnostavuuteen vaikuttavat asunnon ominaisuudet, kuten sijainti, koko ja kunto sekä hinta, mutta kiinteistönvälityksen ammattilainen luo asunnolle lisäarvoa laadukkaalla kohdennetulla markkinoinnilla, jonka kautta tavoitetaan potentiaaliset ostajat. Kun markkinointi on tehokasta ja näkyy oikeissa kanavissa, myös asunnon myyntiaika lyhenee.
Markkinointi kohdennetaan potentiaalisille ostajille
Asuntokaupassa ensimmäiset viikot ovat ratkaisevia, sillä potentiaaliset ostajat kiinnostuvat usein asunnosta samantien, kun asunto tulee myyntiin. Asunnon kiinnostavuuteen vaikuttavat asunnon ominaisuudet, kuten sijainti, koko ja kunto sekä hinta, mutta kiinteistönvälityksen ammattilainen luo asunnolle lisäarvoa laadukkaalla kohdennetulla markkinoinnilla, jonka kautta tavoitetaan potentiaaliset ostajat. Kun markkinointi on tehokasta ja näkyy oikeissa kanavissa, myös asunnon myyntiaika lyhenee.

Käytän markkinointimateriaalien kuvaamisessa pääkaupunkiseudun yhtä nimekkäintä valo- ja videokuvaajaa. Myynti-ilmoituksen perusteella potentiaaliset ostajat saavat esimakua asunnosta ja tekevät päätöksen, haluavatko tutustua asuntoon tarkemmin paikan päällä.

Kuvauksen lisäksi pakettiini kuuluu myös videoesittely asunnosta.


Kun markkinointimateriaali on kuvattu ja koostettu, laadin myynti-ilmoituksen myös eri verkkopalveluihin.


Markkinointi kohdennetaan potentiaalisille ostajille. Käytän myyntityössäni kohdennettua markkinointia, jonka avulla tavoitamme juuri ne kohderyhmät, jotka ovat potentiaalisia ostajia. Markkinointikanavina toimii sosiaalinen media mm. Instagram ja Facebook ja sanomalehdet kuten Töölöläinen ja Kamppi-Eira.